دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ در دیدار مقابل مس کرمان فقط برای برد به میدان رفتیم و به همین د
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پرسپولیس به جام خوش‌رنگ نزدیک می‌شود
نیلسون: مس را ۶تایی کردیم چون برای بُرد به کرمان رفتیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ در دیدار مقابل مس کرمان فقط برای برد به میدان رفتیم و به همین دلیل این تیم را با ۶ گل شکست دادیم.

خبرگزاری فارس: نیلسون: مس را ۶تایی کردیم چون برای بُرد به کرمان رفتیم

نیلسون کوریا  اظهار داشت: خوشبختانه پس از پیروزی خوب و شیرین مقابل ذوب‌آهن 3 امتیاز شیرین دیگر را از خارج از خانه کسب کردیم و به نظرم با این امتیازها به قهرمانی در پایان فصل و جام خوش‌رنگ نزدیک‌تر می‌شویم.

وی افزود: ما بازی بسیار خوبی مقابل مس انجام دادیم اما کر‌مانی‌ها هم با ما پایاپای حرکت کردند و تمرکز بالایی داشتند اما به نظرم گل زودهنگام و گل دوم ما آنها را شتاب‌زده و بسیار از هم پاشیده کرد.

نیلسون گفت: مس کرمان 70 دقیقه پایاپای باپرسپولیس حرکت کرد و اگر اشتباه نکنم آنها فقط 2 گل خوردند اما ما خیلی خوب قدر موقعیت‌های خود را دانستیم و این نشان‌دهنده هوش بالای بازیکنان ما است.

وی خاطرنشا کرد: ما در بازی مقابل مس برای مساوی به زمین نرفته بودیم و به همین دلیل از دقایق اول میل بردن داشتیم. از طرفی دیگر توانستیم به خوبی از اشتباهات مسی‌ها استفاده کنیم که این موضوع باعث شد تا 6 گل بزنیم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا تصور می‌کردید 6 گل به مس بزنید، گفت: آمده بودیم ببریم و کاری نداشتیم که مس در کجای جدول است اما باور کنید تصور نمی‌کردیم که 6 گل به حریف بزنیم ولی این اتفاق افتاد و نشان داد که پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی پایان فصل بی‌‌تاب است از طرفی دیگر ما به این 3 امتیاز در این روزهای حساس فوتبال ایران نیاز داشتیم و واقعاً‌ علی‌رغم اینکه پیش‌بینی نمی‌کردیم این اتفاق‌ها بیفتد اما فوتبال باز هم نشان داد که هرکس قدر موقعیت‌های خود را مخصوصاً در بازی‌های خارج از خانه بداند تیم برنده و موفق است. برای ما در این بازی کسب 3 امتیاز مهم بود.

دروازه‌بان قرمزپوشان درباره عملکرد برزیلی‌های مس کرمان نیز گفت:‌من با ادینهو دوستم و همیشه تلفنی با او حرف می‌زنم. او بازیکنی با کیفیت خوب است اما ساختار دفاعی ما به او اجازه نداد که کار خود را انجام دهد.

وی افزود: اما جنیورا را نمی‌شناختم و تازه در بازی با مس با او آشنا شدم. امیدوارم رابطه‌ام با او نیز در آینده مثل ادینهو خوب باشد. امیدوارم که بازیکنان برزیلی مس کرمان در بازی‌های آینده موفق باشند چون آنها کیفت بالای دارند.

نیلسون درباره داوری بازی با مس نیز گفت: به نظر من داور بازی مشکلی نداشت که آن اتفاقات عجیب افتاد راستش را بخواهید صحنه پنالتی را هم دیدیم که به نظرم آن پنالتی بود. حالا من نمی‌دانم چرا مردم کرمان آنقدر ناراحت بودند و یکسری حرف‌ها را زدند. ولی ما باید همیشه به داوران هم احترام بگذاریم. به نظرم داور بازی پرسپولیس و مس خیلی خوب و شجاعانه قضاوت کرد البته الان خیال نکنید ما برده‌ایم این حرف را می‌زنم چون ما با زدن 6 گل ثابت کردیم که مستحق پیروزی بودیم و نمی‌توان داوری را به بازی ربط داد اما باید خیلی زود این بازی را فراموش کنیم چون روز به روز کار ما سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها مقابل ما که بالای جدولی هستیم انگیزه‌شان چند برابر خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 227
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 227
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 13140676
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7